tisdag 7 juli 2009

Alltid är det något...


Vid ett par tidigare tillfällen så har jag sett att det farit små "flagnor" från vårat nya bord. Jag har trott att det varit någon av barnen som varit lite oförsiktiga med det och bara målat över detta med en svart märkpenna så det inte ska synas så mycket. Idag när jag skulle torka av bordet så ser jag att det lossnat ganska mycket från ett par tre ställen på bordet. Och när jag drar mitt finger försiktigt över det så lossnar det en ganska stor flinga. Så mao är det något galet med lacken på bordet eller liknande. Jag kontaktade MIO men han som håller på med reklamationer är borta tills på tisdag. Så jag har skickat ett mail med foto på skadan så får han höra av sig då han kommer tillbaka.

Nää, nu blir det att umgås lite med min kära familj. För om en stund så ska jag åka iväg och hämta Madde på flygplatsen.

Imorgon verkar det bli lika tråkigt väder som idag. Vad ska man hitta på då månne?

Inga kommentarer: