torsdag 9 juli 2009

Prommis till stan

Idag tog vi en promenad till stan tillsammans med Len och hennes två busfrön. Det blev lite lek i lekparken och sedan blev det att ta fikat inomhus då det blåste så grymt mycket.
Elias var så duktig. Han gick hela vägen fram och tillbaka från stan alldeles själv utan att klaga det minsta lilla (ståbrädan är sönder). Vi kanske inte behöver laga den?! Börjar vara rätt tungt att dra bägge barnen. Och Elias börjar vara så pass stor att han inte behöver åka dit han ska.
Jag är så glad att vi har lärt känna Helene och barnen. Dom är alltid så trevliga att umgås med!

Jag lägger in ett litet filmklipp på Emma. Det är så svårt att filma henne med kameran eftersom hon kommer direkt man böjer sig ner. Så klippet är inte så bra. Men jag lägger in det iaf då jag vill att mina släktingar som befinner sig långt ifrån oss kan se hur hon växer (blir ju lite annat än att bara lägga in foton).

1 kommentar:

Len sa...

Va kul att ni trivs med oss trots alla "utbrott" =) Hahaha.

Vi styr upp nåt till veckan! =) KRAM