fredag 24 juli 2009

Lite finkel vin någon?!


Efter 2 dygn med enorm huvudvärk fick jag nog. Åkte på apoteket och köpte en riktig dundermedicin mot migrän. Och vips så var den borta! Medicinen var klart värd sin vikt i guld!

Så igår kväll gick vi ner på sjöbris och gjorde morfars med besök sällskap. Vi åt en fantastisk god grillbuffè. Jag rekommenderar den verkligen! (Len den skulle du gilla du som gillar bufeèr) :-)

Jag lyxade även till det och tog ett glas rött vin till. När jag fick vinet så tyckte jag att det smakade konstigt. Och luktade finkel. Jag lät även dom andra vid bordet smaka på det och dom tyckte likadant. Så jag gick och klagade och dom höll helt med om att det luktade finkel om det. Dom sa att dom hade haft det problemet med den sista leveransen. Så jag fick ett nytt. Det är faktiskt första gången som jag varit med om att ett vin inte varit ok.

Senare på kvällen gick Magnus på bio med några vänner. Jag skulle också vilja gå! Någon som är sugen på att gå på bio någon kväll nästa vecka?
Fick förresten reda på igår att Magnus bara kommer att jobba måndag nästa vecka för att sedan bli permiterad resten av den veckan iaf. Så skönt!!!!


3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag går hemstk gärna på bio! :-)
Vilken lyx de skulle va att få komma bort från dårhuset här hemma. Barnen är mer vild än tam å eftersom de regnar har jag ingen större lust att gå ut och försöka trötta ut dom!

Sandra sa...

Sandra: Men då tycker jag att vi går nästa vecka! Vilken dag passar dig?

Sandra sa...

Jag kan alla dagar utom helgen.
Så är de någon dag som passar dig bättre?
Kanske ska se vad som går oxå...