måndag 20 juli 2009

Movie night tonight!

Imorse sov bägge ungarna till strax efter 08. Härligt att få sova på morgonen då jag var uppe rätt sent igår för att se på film. Jag såg den verklighetsbaserade filmen om Anna Nicole Smith. Den var faktiskt rätt bra och jag fick lov att ändra min inställning till henne en aning. Nu ska man väl inte tro att allting stämmer överens med hur det verkligen var. Men hon var trots allt från början en ung och fattig ensamstående mamma som egentligen bara ville ge sin son Daniel en bra uppväxt. Kan klart rekommendera er som inte sett filmen att se den!

Idag så har vi varit hemma hos Helene och barnen. Hon bjöd på en supersmarrig lunch bestående av en grekisk sallad och nybakat bröd. Och till barnen gjorde hon makaroner och köttbullar. Sen blev det sockerkaka och kaffe. Såååå gott!

Det verkar som om jag tappat bort min kamera. Jag kan inte hitta den och jag har verkligen letat överallt! Visserligen är det snart dags att köpa en ny men jag hade hoppas få vänta några månader med den utgiften. Någon som vet var den är?

Ikväll blir det filmkväll med popcorn. Har lånat en hög filmer av Helene. Det ska bli myspys att krypa ner i soffan ikväll efter barnen lagt sig :-)

1 kommentar:

Len sa...

Mysigt med filmkväll, klockrent väder för det!
Önskar att jag kunde hålla mig vaken en hel film bara =)