torsdag 23 juli 2009

Fortsatt huvudvärk


Nu har jag haft riktigt ont i huvudet i snart 2 dygn! Visst har det blivit aningens bättre, men det gör fortfarande så pass ont så att jag känner att jag bara vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och sedan stanna där tills det gått över.
Men som den småbarnsmamma som man är så är det bara att hoppa upp ur sängen i ottan och göra frukost och greja med alla andra morgonbestyr.
Jag ringde Magnus på jobbet och sa att han får komma hem vid lunch så att jag får möjlighet att vila lite. Har också tänkt åka på apoteket och inhandla någon receptfri migrän medicin.

Ikväll (om nu huvudvärken vill ge med sig) så ska vi gå ut och äta grillbuffe på Sjöbris. Hoppas hoppas hoppas!

3 kommentarer:

Len sa...

Fick du tag i Eeze? Hjälpte dom? Hoppas du mår bättre iaf! Det gör jag! =)

Sandra sa...

Len: Yes, och dom gjorde underverk! :-)

Sandra sa...

Så jobbigt med huvudvärk!
Hoppas du är bättre idag å att ni fick gå på Sjöbris!