torsdag 2 juli 2009

SOMMAR OCH SOL...

Det fina vädret fortsätter! Men nu ser det väl ut som om det kommer att bli kallare framåt helgen. Om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt rätt skönt. För jag har mycket som jag skulle behöva göra här hemma. Såsom städa och baka bullar. Det är inget som jag har velat sysselsätta mig med när det varit så varmt. Våran dammsugare är som en kammin som väller ut med varmluft när man dammsuger. Och det känns som om det är nog varmt som det är...

Ikväll kommer Magnus och Lilli hit på middag. Det ska bli trevligt med grillning och lite trevligt sällskap. Elias har varit hemma hos dom idag och lekt med Lilli medans jag och Magnus tog med oss Emma och åkte och handlade. Magnus ringde imorse och frågade om han ville komma och leka idag. Och det ville han så klart! Tänk att han blivit så pass stor att han kan vara hos kompisar utan att någon av oss är med.

Nu blir det kaffe på uteplasten!

Inga kommentarer: