måndag 27 juli 2009

Pappa! Vi har köpt en ...... till dig idag!

Idag tog jag en promenad med barnen till stan för att inhandla Magnus födelsedagspresent. Det blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. Men jag vet att han kommer att bli super glad och då är det värt varenda krona. Vad jag köpte får ni veta imorgon! :-)
Nu återstår det bara att se om Elias kommer att kunna hålla tyst inför Magnus vad vi har köpt. Jag har sagt att han inte får säga någonting så att han får bli överraskad imorgon på själva födelsedagen. Men om jag känner min son rätt så kommer han att säga vad vi köpt så snart pappa kliver innanför dörren då han kommer hem från jobbet! ;-)

Nu har jag gjort en smarrig kycklingsallad för snart kommer morbror Tommy och Barbro hit och ska äta lunch/middag innan dom åker tillbaka till Norrköping. Och till det blir det färska vitlöksbröd. Mumma!

Nu är det förresten spännande då Anders och Tina befinner sig på förlossningen. Hon har nämligen blivit igångsatt (har gått över så mycket) Såååå spännande!

Inga kommentarer: