söndag 19 juli 2009

Tommy och Barbro

Imorgon kommer min farbror Tommy och hans käresta Barbro upp från Norrköping. Det var snart 2 år sedan som jag träffade dem sist så det ska bli så roligt att träffa dem igen.
Så jag hoppas verkligen att det fina vädret kommer att hålla i sig så att man kan åka ut till Holmön och Norrbyskär osv. Men tyvärr verkar det enl väderleksrapporten som om det kommer att bli regn :-(

Jag satt och tittade igenom lite gamla kort häromdagen och inser att vi har väldigt få kort (läs: nästan inga alls) där jag är tillsammans med barnen. Detta beror ju självfallet på att det oftast är jag som tar korten. Skärpning Magnus! ;-)
Här ovanför är dock ett kort på jag och Emma tillsammans. Ett av dom få vill säga....

1 kommentar:

Sandra sa...

Absolut ska vi umgås! :-)
Pappa med fam åker hem på onsdag sen är jag själv...
Har funderat på Holmön nån dag, så ja hoppas de bir bättre väder snart!