söndag 27 september 2009

Nu blir det tyst ett tag

Imorgon är det äntligen dags! Som vi har väntat på den här resan. Det mesta är packat och klart och imorgon bitti så bär det av mot Odense. Det ska bli så roligt!
Tyvärr så har Emma blivit förkyld. Hon har varit snorig och lite hängig idag. Ingen feber dock. Hoppas att hon är piggare imorgon så inte resan blir så jobbig för henne. Men Elias har tillfrisknat från sin förkylning tack och lov. Hoppas nu bara att jag och Magnus klarar oss!

Och vet ni vad?! Jag provade mina "snygg jeans" idag som bara har legat och sett snygga ut i min garderob en längre tid. Jag köpte dem i tajtaste laget strax innan jag blev gravid med Emma. Jag provade dem för ett par månader sedan när jag rensade ur min garderob innan flytten. Men dom var fortfarande på tok för små då. Idag gav jag dem ett nytt försök och volia! Dom passade perfekt! :-D

Ha det bra mina kära vänner! Så hörs vi när jag kommer hem igen!
Kram kram

2 kommentarer:

Len sa...

Ha en super bra semester och hoppas ni håller er friska!
Kram Len och barnen

Sandra sa...

Hoppas ni får en supertrevlig semester!
Vi ses när ni kommer hem igen!
Kram