tisdag 13 oktober 2009

Hemma igen!
























Då var vi hemma igen efter en lång och härlig semester. Vi har haft det kanon bra. Men resan blev mycket dyrare än vad vi hade räknat med. Totalt med allt så gick det på 27 000 kr. Gulp! Så nu blir det vatten och bröd en lååång tid fram över ;-)

Så vad har vi gjort nu då?! Jag tar det lite kort bara...

Min kära bror och Tina har gift sig. Dom var så otroligt fina och bröllopet så vackert. Och festen efteråt var hur rolig som helst. Det gick super bra att ha med sig barnen. Dom var så duktiga.
Och så har vi fått fått träffa lilla Oliver. Han är ju så go och fin! Puss på han!

Emma har fyllt ett år. Hipp hipp hurra!

Legoland var toppen!
Och så avslutade vi med en sista weekend i Köpenhamn. Elias älskade tivolit!

Jag får berätta mera om resan då jag träffar er. Det finns så mycket att berätta så det skulle ta timmar att blogga om det.

Tillbaka till all tvätt som väntar på mig!

1 kommentar:

Linda sa...

Åååå vad fina ni var!! =)) super vacker brudklänning!! Såg att Elias hade med sig sitt cowboy set.. haha eller var det sheriff?? =P Längtar efter att träffa er, så man får hör om hela resan!! kraaam Linda