torsdag 10 september 2009

Lite smått om dagen

Idag så slog jag sönder en spegel. Så få se nu... Är det sju eller nio års olycka som gäller nu?

Idag har vi varit och inhandlat lite mera inredning. Det är ju så roligt att fixa till här hemma. Dock väldigt dyrt. Men resultatet kommer att bli kanonbra! I våra ögon sett iaf, och det är väl det som är huvudsaken.
Jag har funderat på att sätta upp en väggdekor i hallen. På www.myfirstroom.se finns det rätt många sorter att välja mellan. Och där kan man även designa sin egen vilket kan vara lite roligare och framförallt personligare.

Imorgon så ska jag jag jobba igen. Känns dock inte så roligt att det är kvällsskiftet. Hoppas på en lugn kväll då jag är lite ringrostig! :-)

Alltså våran lilla tjej här hemma. Emma kan själv är det som gäller just nu. Hon vägrar bli matad, hon ska äta själv för annars äter hon inte. Hon ska sitta på en stor stol då hon äter, sätter vi henne i barnstolen så klättrar hon ur på 3 sekunder. Hon vill absolut inte åka vagn, hon ska nämligen gå själv. Hon försöker att ta på sig sina kläder själv (men det lyckas hon verkligen inte med än vilket gör henne så arg). Fasiken lilltjoppan är bara 11 månader! Och redan en vilja av stål! Hur ska hon bli som tonåring?!

Natti på er!

Inga kommentarer: