söndag 13 september 2009

Jag är så glad!

Jag är så glad för så mycket just nu! Dels är jag lycklig över att vi trivs så himla bra i våran nya lägenhet på Marieberg. Elias trivs verkligen som fisken i vattnet här eftersom han har fått så mycket kompisar här på gården. Dom är ute och leker varje dag. Magnus berättade att Elias varit hos Emil precis hela dagen idag. Det är så roligt att se sina barn lyckliga!

Sen är jag glad över att ha börjat jobba igen. Det är så roligt att komma iväg och få träffa lite andra vuxna och inte bara vara i "blöj och vällingträsket" hela tiden. Men tro nu inte att jag inte har uppskattat att vara hemma med barnen på heltid. Så är det verkligen inte! Det har varit en av de roligaste perioderna i mitt liv. Men jag började att känna att det liksom kröp i kroppen den sista månaden hemma. Jag ville göra någonting mera än att "bara vara" hela dagarna.

Och nu är jag glad för att jag ska vara ledig i ett par dagar och vara med mina älsklingar!

Jag kan fortsätta läääänge till. Men nu ger jag mig :-)

Idag fyllde storebror Anders 30 år! Ett stort grattis till dig! Nu är du på väg mot 40 ;-)

Imorgon är jag ledig. Helene och barnen ska komma hit och hälsa på. Det ser vi fram emot!

Godnatt och sov gott!

1 kommentar:

Len sa...

Tack för idag!! =)

Hoppas vi ses snart igen! Kram