måndag 7 september 2009

Tillbaka till verkligheten

Idag började jag jobba igen. Det var riktigt roligt att komma tillbaka och träffa alla igen. Och jobbet i sig kändes också roligt att komma tillbaka till. Jag var så less innan jag fick Emma och funderade på att byta jobb. Men nu är jag ledig tills på fredag, så det blev en liten mjukstart.

Sen måste jag få berätta vad som hände när jag skulle cykla hem idag. Ni som känner mig vet att jag har världens sämsta lokalsinne. Det är riktigt ur uselt! Jag cyklade upp mot IKSU och in efter en cykelbana. När jag har cyklat en bra bit och tänker att jag nog måste vara framme snart vid Mariehems ängarna. Så ser jag en byggnad längre fram som ser precis ut som universitetet Och det var det också! Jag har alltså cyklat i cirklar!! :-D Jag var dock inte så road av situationen just då ;-)

Imorgon blir det myspys med min underbara familj.

Inga kommentarer: