torsdag 18 juni 2009

Sommarlov!

Nu har Elias fått ta sommarlov. Egentligen skulle han gå en vecka till men när jag tittade på planeringen på hans dagis så var det så lite barn där under nästa vecka. Så då får han vara hemma med oss. Så mysigt! Ska bli skönt att slippa stressa till dagis på morgonen.
Men trots ledigheten som jag ser fram emot så känner jag att jag hamnat i någon svacka. Jag tror att det har att göra med att Magnus inte ska ha någon semster i sommar. Känns inte roligt för fem öre. Vad ska vi hitta på när alla andra är bortresta?!

Idag så gick vi ner en stund på stan och träffade upp Madde, Anna och en av Annas jobbarkompisar. Minns tyvärr inte vad hon hette :-( Vi köpte med oss mat och satt ute o parken och åt. Sen blev det några snabba ärenden på stan innan det var dags att hämta Elias på dagis.

Inga kommentarer: