onsdag 3 juni 2009

Fortfarande inte på topp

Idag så hade jag planerat att jag skulle gå och äta lunch på stan med min mamma. Men när jag har lämnat Elias på dagis så känner jag mig rätt slut. Finns ingen ork kvar i kroppen. Så jag går hem med lillan istället och ringer och avbokar med mamma. Så nu blir det en lugn dag hemma istället. Men imorgon så ska jag och Emma ta oss ut och träffa Sara och Levina en stund på fm. Det ska bli trevligt.

Nu är jag verkligen less på att vara sjuk och ta hand om sjuka ungar. Så nu tror jag att jag struntar i att gå på ÖF på ett tag. För varenda gång vi har varit där så blir vi sjuka. Så nu förespråkar jag hemmafikan istället eller varför inte en picknick ute i någon park?!

Hörde idag att en bekant till oss ligger på sjukhuset med en hjärnhinneinflammation. Det går kalla kårar genom kroppen då jag tänker på det. Hoppas verkligen att han piggnar till och får komma hem till sin familj! Vi tänker på er!

Nu blir det soffläge! :-)

Inga kommentarer: