söndag 28 juni 2009

Jag älskar min Magnus!


Vilken underbar dag vi hade det igår!
På förmiddagen så kom farmor och farfar och hämtade barnen och åkte med dem på Nydala och badade. Då tog jag och Magnus tillfället i akt och rensade ur förrådet.
Sedan gjorde vi oss klara och gick ner på stan. Först gick vi lite och tittade i affärerna och jag köpte en ny klänning och ett sommrigt armband. Hittade det dessutom på rean! Supernöjd!
Sen gick vi till Bishop arms och åt middag. Vi beställde bishop special och det var grillad entrecote, klyftpotatis och en sallad. Och det var sååå gott! Man blir aldrig besviken maten där. Sen gick vi på Rex och betällde efterrätten där + en massa drinkar. Så vi satt och surrade om allt mellan himmel och jord och bara njöt av varandras sällskap. Det är så lustigt,men vi kännde oss nästan nykära! Sedan gick vi till en park och satte oss på gräsmattan en stund innan vi gick hem. Vi var tvugna att vara hemma till kl 20 då Magnus mamma hade blivit utbeordrad att jobba natt. Tydligen var det kris på hennes jobb så dom var tvugna att kalla in henne från semestern. Men det var roligt att få komma hem och träffa barnen en stund innan dom la sig för natten.

Nu ska jag sluta blogga och umgås med min familj. Kanske blir att åka och bada på Nydala?! Något svalkande skulle vara skönt eftersom det är 30 grader varmt ute! Rena rama bastun!

Inga kommentarer: