onsdag 10 juni 2009

Shopping på stan

Idag så var jag nere med Madde på stan. Jag köpte lite nya kläder och så lunchade vi ute i parken. Jag måste medge att jag har noll koll just nu vad som är inne vad gäller kläder. Men med mobilen på fickan och ett par tips från några mera modemedvetna vänner så lyckades jag göra några köp. Men ett par av tröjorna har jag tänkt lämna tillbaka eftersom dom inte passade så bra som jag trodde dom skulle göra.
Sen så köpte jag en supersöt tunika till Emma. Men när jag kom hem från stan så fanns inte påsen under vagnen där jag la den. Troligtvis så har jag tappat den på vägen hem. Så surt då den kostade 150 kr. Och den var ju såååå söööt! Jag måste ner på POP imorgon och köpa en ny.

Imorgon blir det även att köpa ett par nya sandaler. Någon som ska med en runda på stan under morgondagen?

Nu ska jag mannekänga för Magnus och se vad han tycker om mina nya inköp :-)

Inga kommentarer: