tisdag 23 juni 2009

Dungen med myggen som extra sällskap


Imorse så vaknade jag av att Elias låg och pussade mig på kinden. Han hade kommit över redan under natten och sovit med oss. Så mysigt att vakna upp av pussar av en sån liten söting!

Trenden verkar btw hålla i sig att mina barn sover längre på morgonen. Imorse var kl nästan 08:30 när Elias väckte mig och lillan sov till 09. Det är bara att njuta så länge det varar!

På fm så träffade vi upp Sara och Levina i Hedlundadungen. En av Saras vänner som heter Johanna kom också tillsammans med sin lilla ettåring. Picknicken började väl inte så bra med tanke på att myggen fullkomligt höll på att äta upp oss. Gud vad jag hatar dessa hemska små varelser! Jag sitter här nu och håller på att klia ihjäl mig.......
Sedan lekte vi med barnen i lekparken för att sedan sitta och ta det lugnt en stund på filtarna.

Men nu är vi hemma igen och har fått tvätta av oss. Vi var så smutsiga av sand, smörgåsar, yoghurt och annat så det kan ni inte ana :-)

Ikväll blir det träning! Eller?! haha

Inga kommentarer: