måndag 15 juni 2009

Med mormor hela dagen

Imorse sovde bägge barnen till nästan 08:30. Jag trodde knappt mina ögon när Elias väckte mig. Det är inte varje dag som man får sova så länge kan jag säga!
Efter att vi ätit frukost så åkte vi bort till mormor för att umgås med henne. Det blev en sväng på barnens hus och MIO. När jag väl var på MIO så passade jag på att fråga när vårat vardagsrumsbord skulle komma. Det visade sig då att borden hade blivit levererade redan början på Juni men att våran beställning hade kommit bort. Så hon fick lägga in en ny beställning åt oss. Så vi får bordet om ca 1 vecka. Och som kompensation för deras miss så får vi 10% rabatt på hela köpesumman! Nästan 1000kr billigare än planerat. Det var inte väntat :-)

Ikväll så fick vi oväntat besök av Johanna och Fredrik. Dom lyckas alltid av någon anledning komma då vi har bokat tvättstugan. Så även denna gång. Alltså jag skojar inte då jag säger att dom senaste 10 gångerna dom har kommit förbi så tvättar vi alltid.

Nu filmtajm!

Inga kommentarer: