tisdag 16 juni 2009

Åter igen en dag på stan!

Imorse så var det dags för att knalla ner på stan igen. Korvgubbarna som står och säljer korv nere på torget varje dag måste tro att jag inte har något annat att göra än att springa på stan på dagarna. haha! :-)
Idag fick jag sällskap av Len och Lilla Nino. Vi gick och inhandlade lite presenter till storkillarnas dagisfröknar. Det är ju snart sommarlov och man vill ju så gärna visa sin uppskattning över den gångna säsongen
Sen gick vi förbi POP då jag fyndade en röd skaljacka till Emma för bara 350 kr. Nästan nedsatt halva priset!
Sen lunchade vi på Norrlandsoperan. Och sen försvann bara tiden och det var dags att gå och hämta storkillarna på dagis. Tiden går fort då man har trevligt uppenbarligen! :-)

Nu ska jag börja med middagen. Blir en tidig sådan för mig idag eftersom jag ska träna kl 17:40.

2 kommentarer:

Len sa...

Yey, det gick ju kanon att länka!!

Unknown sa...

Len: Ja, det var ju inte så svårt :-)