onsdag 19 december 2012

Zumba på Tenton!


Zumba finns egentligen inte på Tenton där jag tränar. Det finns dock ett pass som heter "Shake it" och det påminner lite om Zumban, men det är i min mening långt ifrån lika bra.

Men nu för tredje året i rad så har dom vid juletid haft så kallade happening pass där dom gjort lte annorlunda pass och även haft lite gäst instruktörer.
En av dessa är Nina Miskovsky som är en toppen bra Zumba instuktör.

Ikväll så var det tredje gången som jag tränade för henne och hon är så bra och man får så mycket energi på hennes pass.
Och som ni förstår så är hon syster till Lisa Miskovsky. Ikväll så följde hon med på sin systers pass. Och jag hamnade bredvid henne. Det är inte varje dag man tränar bredvid en kändis. Det var lite roligt. Men jag är å andra sidan lättroad! :-)

Efter Zumban så blev det två st set tabata och sen lite magtträning.

Nu dags för sängen!

Inga kommentarer: