söndag 25 juli 2010

Vår dag!

Då var man gift då. Känns riktigt bra faktiskt. Och det mesta flöt på som det var planerat. Här är dagen i korthet...

Dagen började för min del med att få hår och smink fixat. Efter det mötte jag upp Magnus på plaza där vi svidade om till bröllopskläderna. Sedan kom Emil (vår fotograf som även är en bekant till oss) och hämtade oss och vi åkte ut till gammlia och fotograferade oss. Man kan titta på bilderna på http://naslund.ebys.se/naslund.ebys.se/Hem.html

Sedan åkte vi till kyrkan i god tid. Jag var faktiskt inte så nervös under hela förmiddagen. Men när det var dags att gå nedför den långa trappan som bar fram till altargången så kom alla känslor på en och samma gång. Jag har aldrig varit med om något liknande. Benen bar mig nästan inte och det känndes som om jag knappt kunde andas. Kroppen började skaka och allt jag ville göra var att sjunka ihop ner på golvet och låta alla tårar som brände bakom ögonlocken få komma fram.
När brudmarshen började spela och vi gick fram på altargången och när jag fick se alla nära och kära så kom tårarna. Dock när vi gått förbi dem och jag stod med ryggen mot allihopa.
Magnus tittade hela tiden på mig och sa "Du måste andas Sandra, du måste andas"
Efter en stund lyckas jag lugna ner mig och sedan var nervositeten under kontroll för min del.
Då var det Magnus som blev nervös och kom inte ihåg mitt namn ;-)

Och bröllopsfesten som vi hade blev riktigt lyckad. Alla hade det roligt och maten blev lyckad. Kvällen kunde inte ha varit bättre. Jag är så lycklig att det blev så bra och att jag & Magnus äntligen har blivit man och hustru.

Tack alla mina nära och kära för att ni gav mig en av de bästa dagarna i mitt liv. Tack för alla underbara presenter och tack för att ni finns! Love you all!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för att vi fick vara med!
Ni var så fina! :-)