tisdag 6 juli 2010

SATC

Idag lyckades jag sluta riktigt tidigt från jobbet så då passade jag på att smita ner på stan och göra lite ärenden. När Magnus slutade så mötte han upp mig på stan för ett par bitar sushi och sedan gick vi på en tidig bio. Det blev "Sex and the city 2". Den var helt ok, dock inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men helt klart sevärd!

Svärfars ringde mig tidigare idag och bad om att vi inte skulle hämta tillbaka våra små imorgon som det var planerat. Utan dom tycktes ha det så bra och ville att vi skulle komma på Torsdag istället. Jag saknar dem så otroligt mycket och vill egentligen ha hem dem snarast. Men samtidigt så har jag rätt mycket på "To do listan"
Så jag får försöka att stå ut ytterliggare en dag. Och visst är det rätt skönt också... ;-)

En dag kvar nu innan semestern! Yeeeey!! :-D

Inga kommentarer: