torsdag 29 juli 2010

Ganska tomt eller vad det nu kallas

I ett par månader så har jag verkligen haft fullt upp. Det har alltid varit något roligt att se fram emot. Och nu kommer lugnet. Det kändes ganska skönt till en början. Men nu börjar det att kännas ganska tomt. Vad har man nu för spännande att se fram emot? Jobbet eller vadå?
Och det känns skit att inte jag och Magnus har haft någon gemensam semester på två år nu. Jag vill vara ledig tillsammans med honom och fara och hitta på roliga saker tillsammans med barnen om dagarna. Det blir inte alls samma sak utan honom...
Och dessutom har jag en förkylning i kroppen som gör mig alldeles matt.

Jaaa, jag vet att jag borde befinna mig i ett lyckorus just nu. Nygift och allt. Men men....

1 kommentar:

Sandra sa...

Kom när ni vill! :-)
Hur har ni de nu när ni börjat jobba igen?
Vi är ju som mest hemma förutom sjukhusbesöken så de flesta dagarna är de rätt tomt i almenackan