måndag 5 juli 2010

En uppdatering

Då har vi äntligen fått tag i en som kan hjälpa oss med buffèn på bröllopsfesten.
Och nu hoppas jag att inte hon också hoppar av. Skulle ju vara höjden av otur. Men då har jag faktiskt en back-up plan.

Idag kom prästen hit för att diskutera detaljerna till bröllopet. Han var här strax innan avtalad tid så Magnus hade inte kommit hem från jobbet än. Så jag och prällen satt och pratade lite väder och vind då han plötsligt sa "Jaha, så nu har ni bestämt er för att ingå äktenskap?!" Och om jag hade fått svara om på frågan så hade jag bara svarat "Ja, det har vi"
Men istället så börjar jag berätta om att vi faktiskt hade tänkt gifta oss förrut, men att jag då blev gravid och vi sköt fram det. Hmm, här sitter jag och talar om för prästen att jag begått synd. Haft sex innan själva äktenskapet. Haha
Ok, inte en sån stor grej. Men jag blev smått generad när jag sagt det. Vi lever ju på 2000 talat och han vet ju iofs att vi hade barn...men ja.. ;-)

Inga kommentarer: