onsdag 14 juli 2010

Onsdag idag var det ja....

I morse kom Sara & Levina hit och hälsade på. Lite lek och sen åt dom lunch tillsammans med oss. Små tjejerna har blivit så stora och dom leker bra tillsammans den största delen av tiden. Visst kommer dom ihop sig om saker lite nu och då. Men för det mesta går det bra.

Efter det har väl dagen varit sisådär. Magnus är sjuk så jag har fått typ noll hjälp från honom idag. Jag känner mig väl inte heller helt pigg. Ungarna bråkar och skriker om vartannat. Och så fick jag reda på att min barndomskompis fått förhinder och kommer inte att kunna vara med på vårt bröllop. Surt sa räven!

Jag funderar på att åka och köpa glass. Det skulle vara så ofantligt gott att trycka i sig någon halvliter go gräddglass. Jaa, det ska jag göra!! :-)

Inga kommentarer: