fredag 23 juli 2010

Nervös?!

Neeej, jag är inte alls nervös säger Magnus medan han irrar fram och tillbaka i lägenheten utan att egentligen göra någon nytta. Jag anar att han ljuger och får det bekräftat när han omöjligt kan bestämma om han måste byta kalsonger på hotellrummet vid lunchtid imorgon eller om han kan göra det på morgonen efter duschen.
- Jaa, det räcker väl att byta på morgonen tycker jag om du inte har tänkt bajsa på dig, säger jag.

JA, klart att han också är spänd inför morgondagen! Det skulle vara konstigt annars.

Idag har vi hållt på hela dagen med maten & vi har fixat i lokalen. Vi är först klara nu fast att vi har haft enormt mycket hjälp av våra nära och kära.

Nu försöker jag tagga ner med ett glas vin och lite surfande. Snart är det dags. Snart blir jag fru Näslund! :-)

1 kommentar:

Sandra sa...

M hälsar att han ska ta sig en whiskey :-)