söndag 9 augusti 2009

What a day!!




Igår var det en hel dag full av roliga saker! På dagen fick vi besök av Emma och Johan och deras två små barn. Ossian har verkligen vuxit den sista tiden. Stor killen!

Och på kvällen bjöd vi Linda och Magnus på middag. Vi grillade kött och tog oss ett glas vin. Eller ett vet jag väl inte...det bidde lite mera än så ;-)

Det var verkligen super roligt att träffa dem igen. Jag och Linda har pratade ut lite om vad som hände mellan oss för 6 år sedan. Känns skönt att ha det ur världen! Nu tar vi upp kontakten igen och struntar i det förflutna. Linda är en underbar tjej med ett riktigt stort hjärta! Jag är glad över att ha henne tillbaka i mitt liv igen. Och Elias blev så förtjust i henne. Han har frågat jätte många frågor om henne nu på förmiddagen. Var hon är och var hon bor osv... :-)

Idag ska jag och barnen åka upp till Ersboda och hälsa på mormor och morfar. Magnus ska försöka sig på att laga motorcykeln. Good luck! ;-)



Inga kommentarer: