måndag 3 augusti 2009

Gravid flodhäst!

Ikväll så har jag varit ute och ätit middag med Linda och hennes son Wille. Och en annan liten kille som hette Tommy (Lindas kusin). Vi gick till Great estern och åt Kina mat. Riktigt gott!
Det var riktigt roligt att träffa dem igen. Lille William har ju blivit så stor. Och han är ju så underbart söt denna lilla kille. Tänk att han snart blir 10 år. Åren går så fort!
Jag och Linda hade mycket att prata om. Skulle kunna sitta och surra halva natten om vad som hänt dom sista åren.
På Lördag så kommer dom troligtvis att komma till oss på middag. Då tar hon även med sig sin sambo Magnus. Hoppas det blir av, det skulle vara trevligt!

Nyss så satt jag och tittade igenom lite kort sedan förra helgen. På Lördagen så hade jag på mig mitt nya linne. Det är lite pösigt över midjan och rätt luftigt och det är så skönt att ha på sig. Men till min stora förskräckelse så ser jag att jag ser gravid ut på samtliga kort när jag hade det på mig. Eller gravid vet jag inte heller.. Snarare riktigt tjock! Jag ropar på min älskade karl som jag också visar korten för och frågar varför han för guds skull inte sagt något om att jag ser ut som en flodhäst i den?!
Och han tyckte väl att det linnet inte tog fram mina bästa sidor som han så fint uttryckte sig. Men att det inte var såååå fruktansvärt enligt honom. Men när jag visade korten kunde han inte annat än hålla med mig.
Vi fick oss ett gott skratt åt alla kort på "Tjock Sandra" !

Någon som behöver ett nytt fint linne från Gina tricot? ;-)

Inga kommentarer: