måndag 10 augusti 2009

Nicke nyfiken på bio

Då var en ny vecka slut igen. Nu närmar sig flytten med stormsteg. Om bara 3 veckor så flyttar vi! I veckan så ska vi börja ta ner lite tavlor och andra prydnader. Kommer att kännas tomt här i lägenheten dom sista veckorna.

Idag så har jag varit med Elias på bio och sett Nicke nyfiken 2. Det var så roligt att bara få rå om honom ett par timmar utan Emma som oftast tar all min uppmärksamhet. Han fullkomligt älskade filmen. Han satt och skrattade under filmen. Och mitt under filmen så ger han mig en stor kram och säger "Gud vad roligt vi har det Mamma. Du och jag!" Det värmde i mitt hjärta!

Sen måste jag ju berätta att Elias stack sig på en geting igår då han sprang barfota i gräset. Han skrek som en galning i säkert 10 minuter. Sen fick han en glass och plötsligt så blev allt bra. Socker är tydligen rena rama dunder medicinen mot getingstick ;-)
Nämen skämt åsido. Det verkade göra rejält ont ibörjan men sen blev han nog mest skärrad. Stackars lill krigarn!

1 kommentar:

Len sa...

Oh va härligt ni verkar haft!!
Jordan ska få se den på bio också tror jag, han e ju ett "apfiken" fan som han kallar Nicke =)