tisdag 29 juni 2010

Vuxna människor! :-(

Idag när jag var ute och tittade på fejjan så ser jag en sak som får mig att reagera starkt.
En av mina jobbarkompisar har skrivit uttalanden om en av mina/hennes chefer där hon bland annat skriver, jag citerar "Jag som har arbetat inom sjukvården sen -66 och träffat många helt underbara chefer, har aldrig förut stött på en som denna, förmodligen psykopatiska chef" och "Dessutom en sån chef som aldrig någonsin "gör något" för de anställdas välbefinnande, utan tvärtom bara "jävlas" så fort hon kan"

Detta håller inte jag med om för fem öre då jag cckså jobbat med henne under många år och jag vet hur mycket hon gör för oss. Men förrutom detta faktum om det är sant eller inte.....

Hur fasiken kan man skriva nedlåtande saker om människor på ett öppet internet forum där nästan alla man känner hänger?! Hur kan man vara så klumpig?
Kan man inte bortse ifrån sin ilska och se ett steg längre......???

Jag saknar ord!

Inga kommentarer: