måndag 14 juni 2010

Brudbukett, CHECK!

Då var det dags att blogga lite igen. Och som vanligt ska jag trötta ut er med lite bröllops prat! :-)

Idag efter jobbet så åkte jag förbi Berghems blommor och valde ut blommor till brudbuketten. Det blir rosor i rosa, rött och vitt tillsammans med lite gröna inslag. Jag känner mig rätt nöjd. Dock så ska jag åka förbi blomster affären väst på stan imorgon och höra vad dom tar för en liknande bukett där. Jag har börjat lära mig att det kan skilja rätt mycket i pris mellan mellan olika ställen.

Sedan har jag hittat en frisör som inte var allt för hutlöst dyr. Så nu är både make och hår inbokat.

Nu är jag på jakt efter lite arbetskraft. Dels så skulle jag behöva någon/några som hjälpte till med mat och disk. Och sedan skulle det vara trevligt med lite solosång i kyrkan. Så är det någon som känner att dom skulle vilja känna en extra slant alt känner någon som kan tänkas vilja göra det. Då är det bara att hojta till.

Tjingeling!

1 kommentar:

Sandra sa...

Om jag bara var helt helt säker på att jag är med så skulle jag gärna hjälpa till me maten.
Jag kanske får va me på ett hörn me min förhoppningsvis tjocka mage :-)