torsdag 3 juni 2010

Snart är det faktiskt sommar!

Nu är det bara en månad kvar tills jag går på semester. Det ska bli super härligt att få koppla av från jobbet ett tag. Magnus kommer dock inte att ha någon semester i sommar vilket känns trist. Vad ska jag och barnen göra på dagarna? Vill liksom inte vara i lekparken hela dagen.
Hur har ni det mina kära vänner i sommar? Kommer ni att vara hemma i Juli månad?

För jag och barnen vill gärna umgås och vara social i massor! :-)

Var inne på att åka ner till Ante i DK. Men det känns lite drygt att åka med bägge busarna själv. Och dessutom så kommer vi att behöva spara lite pengar till när vi ska bjuda 50 personer på middag i sommar. Kan nog bli rätt kostsamt skulle jag tro! ;-)

Godnatt på er!

2 kommentarer:

Len sa...

Hmm, ska ni gifta er i sommar?

Sandra sa...

Jag är förhoppningsvis hemma hela juli, ja iaf till slutet någon gång!
Fast barnen kommer ju vara på dagis, eftersom M jobbar.
Men jag kan iaf hålla dig sällskap!