lördag 12 juni 2010

Underkläder och skor, CHECK!

Meeeen, vad gör du här idag? Det är ju Lördag! Visst vet du det?! sa ena natt sköterskan när jag kom till jobbet i morse.
Jo, jag var mycket väl medveten om det. Mina kära arbetskamrater verkar inte vara så van att jag jobbar övertid ;-)

Idag efter jobbet så hämtade jag upp min kära mamma och åkte ner på stan med henne. Nu kan jag bocka av ännu mera från att göra/köpa listan. Underkläder och skor inhandlade för dagen med stort D. Känns bra för varje grej som blir inköpt!
I morgon har vi barnvakt och då ska vi åka upp på Albreckts guld och förhoppningsvis hitta en ring till Magnus.

Nu är jag på jakt efter någon som kan göra hår och smink. Har frågat Angela om hon skulle kunna tänka sig att ställa upp. Hoppas på den lösningen då jag har för mig att hon är väldigt duktig!

Dags att surfa vidare!

Inga kommentarer: