onsdag 23 juni 2010

Är det något som blivit rätt idag?!

Idag är en dag som jag egentligen inte skulle ha klivit ur sängen. Jag borde ha dragit täcket över huvudet och vägrat gå upp. Idag har det nämligen inte varit någon super rolig dag.

Några exempel på detta:

* Fuckar upp personal planeringen på jobbet. Jag gör planer på helt fel vecka en vad jag skulle. Självklart hade jag pratat med många i personalen om passbyten mm. Så det var bara att göra om och göra rätt. Många timmars arbete åt skogen!

* Magnus satte vårt nästan färdiggrillade kött i lågor. Det var bara små kolbitar kvar av det goa köttet.

* Fick beskedet att jag inte fick jobbet som jag sökte. Men jag fick veta att det var sååå nära. Jaha, tack för det tänkte jag. Att man NÄSTAN fick ett jobb räknas liksom inte....

Listan kan göras längre, men jag väljer att stanna där och tar upp något posetivt istället...

Någon som jobbar med servering på vårt bröllop - CHECK! :-)

Inga kommentarer: