fredag 28 maj 2010

Vi vet vad vi ska göra ihelgen iaf!

Då var det fredag igen. Men jag känner ingen som helst fredagskänsla över huvud taget. Inte så konstigt kanske?!
Jag blir piggare för varje dag, dock så hör jag fortfarande väldigt illa.
Elias är på förskolan idag och leker av sig lite och Magnus är på jobbet. Så idag är det bara vi tjejer hemma. Emma är fortfarande inte pigg och jag börjar oroa mig för att hon håller på att få öroninflammation Hon är lite nu och då och tar sig för öronen. Stackars liten!

Vi kommer att bli tvungen att ställa in middagen med Elena och Magnus som blev framflyttad till Lördagen. Vi kan omöjligt ta ut Emma hur tråkigt det än må vara...
Så det kommer att bli en väldigt lugn helg för vår del. Magnus ska jobba övertid på Söndag. Det känns så där lagomt kul, men det gör bra med pengar så det är bara att finna sig i det.

Nu blir det att lägga sig ner och försöka vila en stund innan Emma vaknar!

Inga kommentarer: