torsdag 6 maj 2010

Va smarriga dom blev!

Efter middagen så drog jag och Emmis igång och började baka medan killarna åkte iväg på MAXI och handlade. Vi gjorde vår egna variant av receptet nedan. Vi tog i lite hackade hasselnötter och bytte ut mjölet till dinkel varianten istället. Och jag måste säga att dom blev riktigt goda! :-)

Jag gillar att hålla på i köket. Dock så blir det inte lika ofta nu när barnen är så små. Även fast det är roligt att kidsen är med (vilket dom alltid vill vara då det vankas bak) så är det faktiskt rätt drygt. För dom (läs:Emma) nöjer sig inte med att titta på precis. Näää, hon ska röra och hälla och greja på. Det slutar alltid i en smärre katastrof. Men hon har roligt iaf! ;-)

Imorgon så ska jag vara hemma från jobbet med barnen. Emma fick hög feber natten till idag så Magnus vabbade idag. Så imorgon är det min tur.
Det ska bli rätt skönt att inte gå på jobbet. Veckan har varit väldigt hektisk och jag har badat i jobb. Nu verkar det dock lugna ner sig en aning så jag hoppas Jimmy får en bra dag imorgon när han täcker upp för mig.

Nu blir det film!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag har rätt många onda sammandragningar numera. Blev tillsagd att ringa dirket till specen om de började göra ont men har fortfarande inte ringt å har haft de så de sista 3-4 veckorna.
Vill inte föda barn än faktiskt!
Simon (bilden på bloggen) är från Granö, Magnus borde känna honom?
Han tog livet av sig för ett år sen, sista tiden umgick vi inte så mycke, men från 00 när vi började känna varann tills jag och M flyttade till stan sista gången så umgicks vi jätte mycke1