torsdag 27 maj 2010

Det är väl ett bra tecken?!

När man börjar bry sig lite smått över hur det ser ut här hemma. Pedant som man är så har vi det oftast väldigt bortplockat och snyggt. Men dom sista dagarna så har det sett hemskt ut (i mina ögon sett iaf) Och nu börjar man få lite ork till att ens börja tänka på att städa. Då är man på rätt spår. Känner mig fortfarande väldigt hängig, men jag klarar ju av att vara uppe kortare stunder.

Men vi får nog ta och ställa in middagen hos Elena & Magnus imorgon. Det känns väldigt trist då Elena åker tillbaka till USA efter helgen. Men det finns inte så mycket man kan göra?!

När jag är frisk så vill jag gå och se den nya sex and the city filmen. Någon som vill haka på? :-)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Skönt att ni börjar vara på bättringsvägen!
Nu får de allt vara slut på sjukor!
Hur har ni de framöver, tänkte att vi kanske kunde få ihop en midda snart?

Sandra sa...

De funkar bra, tror M hellre vill ta de på lördag då han jobbar. Men då börjar han inte förrän 11 på sönda så då kan han ju få sig en öl ändå!
Jag bokar in 12:e :-)
Kram