måndag 19 oktober 2009

Äntligen lite ledighet







Nu tar jag helg! Eller iaf lite ledighet. Jag ska inte jobba förrän på fredag kväll nu. Det ska bli skönt att få vara hemma och rå om familjen lite.

Igår så kom svärföräldrarna hit tillsammans med Magnus 4 syskon och respektive + deras barn för att fira våran lilla Emma som fyllde ett år för ett tag sedan.

Hon fick lite nya fina kläder, en rosa liten hund som går fram på golvet själv och skäller (she loves it) och ett mjukisdjur.

Till middag så bjöd svärisarna ut oss på Restaurang ängen. Super trevligt! Men med handen på hjärtat så måste jag få säga att jag inte riktigt gillar det stället. Jag tycker att dom som jobbar där är lite för snorkiga. En gång när vi var där och åt tillsammans med Elias så ville han ha ketchup till sina pommes. Så jag frågade servitören om dom hade det. Servitören tittade på mig med någon slags äcklad min och svarade mig lite otrevligt: "Det har vi VERKLIGEN inte!"

Så ni kanske förstår varför jag ogärna gynnar deras restaurang?

Imorgon kommer Madde och Maxen hit. Vi har tänkt försöka oss på en lunch på Viktoria tillsammans med dom två ettåringarna. Vojne...hur ska det gå?! ;-)

Nu blir det mys!



Inga kommentarer: