fredag 16 oktober 2009

In your face!

Äntligen så har Magnus förstått vad det innebär att vara föräldraledig med bägge barnen. Jag vet inte hur många gånger som jag fått kommentaren "Du som bara är hemma om dagarna" när jag var föräldraledig. Och det irriterade mig till tusen.
Idag när jag kom hem efter jobbet så ser hemmet ut som ett bombnedslag. Ingen tvätt är satt på. Inte ens kattlådan var tagen...
Så efter lite mys med barnen så var det bara att sätta igång. Städa, diska och tvätta. För stackars Magnus var ju sååå trött. Behöver jag ens kommentera det hela något mera?!

3 kommentarer:

Len sa...

Hahahaha! Älskar rubriken på inlägget!!

Blir kul att se hur det blir hos oss i januari!

Sandra sa...

Du skulle lagt dig på soffan när du kom hem från jobbet.
För så gör dom ju oxå, för när man jobbar är man trött eller hur..?

Sandra sa...

Jag tycker att det är rena rama semestern att vara på jobbet ;-)
Men Magnus gjorde ju så..så why not?! :-D