onsdag 15 december 2010

I Tid må jag säga...

På Söndag så ska vi ha middagsgäster. Och jag har redan nu börjat att fundera på vad vi ska bjuda på. Och eftersom kosten helst inte ska bestå av kött och sedan så ska den vara helt laktosfri så är det bra att jag börjar planera i tid så att jag inte missar någon laktosdetalj (som jag tidigare typ alltid har gjort när vi haft dem på middag tidigare).

Jag tar gärna emot tips på goda efterrätter som inte är alltför krångliga att göra. Det ska inte vara paj eller glass.

Ser hur som helst fram emot att träffa S, M och deras småtroll. Riktigt trevligt ska det bli!

1 kommentar:

Sandra sa...

Gisses! Tänk inte ihjäl dig!
Nu har vi tagit bort mjölk även för A, hon klagar så ofta på magont nu för tiden!
Jaja ett eller två barn spelar ju ingen roll. Men de är synd om henne som verkligen älskar mjölk!
Vi ser också fram emot söndag! Hör bara av dig om vi ska ha me nåt!