torsdag 21 januari 2010

Määh, jag har glömt bort att blogga!

Och på hela veckan dessutom! Så nu ska det bloggas! :-)

I Måndags så började jag med mina nya arbetsuppgifter på jobbet. Det är så roligt att få göra något annat. Visst har det varit ett par stressiga dagar. Men nu börjar jag få kläm på det mesta!
Och det är ju så skönt att bara jobba dagtid!

Här hemma så håller Magnus ställningarna fortfarande. Men den 1/2 så börjar Emma skolas in på dagis. Det verkar som om hon får plats på Matrisen på Teg. Det känns ju inte sådär hel kul. Måste flänga runt halva stan innan man ska börja jobba klockan sju på morgonen.....
Men vi kan inte vara hemma med henne längre. FP dagarna rinner iväg....

Och jag tror att Magnus behöver få komma sig ut lite och jobba....

Ok, detta kanske inte blev ett sånt roligt inlägg. Men nu har ni fått en liten uppdatering om vad som händer mig iaf.

See yaa!!

Inga kommentarer: