onsdag 27 maj 2009

ÖF









Imorse vaknade Elias kl 05:30 igen. Och idag borde han verkligen ha sovit längre för att han var så trött och på dåligt humör då han vaknade. När klockan inte ens hade passerat sju på morgonen så hade jag burit in min hysteriskt arga lilla kille på sitt rum X antal gånger.


När jag hade lämnat Elias på dagis imorse så gick jag och Emma till ÖF på Teg. Dom hade öppet för åldrarna 8 månader - ca 1½år. Vi gjorde sällskap med Sara och Levina.


Det var riktigt trevligt att vara där. Det är ett lite lugnare tempo där då det bara är mindre barn. Om man gemför med hur det är på måndagar då det är alla åldrar. Å lilla Levina har blivit så duktig på att gå med stöd. Snart kommer hon nog att springa själv. Då får du fullt upp Sara! :-)


Sen gick vi ner på stan och mötte upp Madde och Max. Vi tog en kaffe på Starz och surrade lite. Sen blev det en snabb vända på stan också innan jag hämtade Elias.








Inga kommentarer: