tisdag 26 maj 2009

Getingar i huvudet...

Igår kväll så hade jag svårt för att somna in. Jag började att tänka på getingarna som var i sandlådan tidigare på dagen. Och tanken slog mig att det måste vara något bo eller så i lådan genom att dom var så många. Och tänk då om något annat barn går dit och leker och kanske blir stucken? Och jag vet om att dom är där men inte gjort något åt saken. Så imorse ringde jag till kommunen. Jag fick prata med någon man där. Jag berättade om gårdagen och jag sa att dom måste ju göra något åt det. Han sa att dom skulle kolla det. Så nu har jag gjort vad jag kan iaf. Nu ligger det i deras händer.

Idag blir det en lugn dag hemma med Emma. Är rätt trött eftersom Elias vaknade 05:30 imorse. Varför uppskattar inte barn att sova på morgonen?!

1 kommentar:

Len sa...

Det undrar jag med! Jordan vaknar också gärna vid 5-5.30 varje morgon. Inte kul!

Va bra att du ringde kommunen!! =)