söndag 24 maj 2009

Ladies night




Igår var det fest. Det känns verkligen i mitt huvud idag kan jag säga. Kvällen började hemma hos Elena där vi drack vin och åt lite goda tilltugg.
När vi blev lite lagomt berusade så åkte vi in mot stan. Det kom världens ösregn just när vi skulle börja gå så vi lyxade till det och beställde en taxi.
Sen gick vi och åt mat på Lottas för att sedan gå till två våningar. På två våningar så hade dom kareoke (eller hur det nu stavas) Och vi måste verkligen ha varit onyktra för jag sjöng låt efter låt. Och jag hatar verkligen kareoke annars och tycker att det är så pinsamt när onyktra människor sjunger högt och falskt och tror att det låter så bra. Men igår var jag en av dem! :-)
Sen avslutade vi kvällen med att gå på Schlagerklubben och dansa. Så för att summera kvällen så blev den väldigt lyckad. Jag kommer att sakna dig så mycket Elena när ni flyttar. Vi har verkligen så roligt tillsammans!

Inga kommentarer: