fredag 22 maj 2009

I den tysta natten


Inatt vakande Elias av någon mardröm så han ville komma över och sova hos oss. Naturligtvis fick han det trots att det blir trång och jäkligt att ligga 4 st i dubbelsängen.

Alla andra somnade om rätt snabbt och efter en stund så är det bara jag ligger vaken i den mörka tystnaden och lyssnar på min familjs lugna andetag. Och plötsligt slår det mig hur lycklig jag faktiskt är!! Visst visste jag det redan innan. Men jag hade aldrig reflekterat över det så....

Jag har en man som jag älskar så otroligt mycket. Han ställer upp för mig i vått och torrt. Och jag vet att jag kan lita på honom. Sen har vi två underbara barn tillsammans. Och vad jag känner för dem går inte ens att beskriva i ord. Jag är såååå lycklig!!!


Idag så har jag varit och tränat. När jag kom tillbaka så hade vi fått besök av en gammal kompis till Magnus som heter Lars och hade även med sig sin flickvän. Så vi satt och drack kaffe och pratade en stund.


Imorgon blir det galej med tjejerna. Ska bli så skoj!! :-)

Inga kommentarer: