tisdag 30 november 2010

HIPP HIPP HURRA!! Eller?!

Idag är det min dag, eller borde det ha varit iaf. Dagen på jobbet började och fortsatte i mer eller mindre kaos resten av dagen (vår avdelning flyttade nämligen idag till nya lokaler)
Och jag har aldrig någonsin känt en sån lust att bara gå från jobbet och komma tillbaka ett par veckor senare när stormen har lagt sig något åtminstone..
Och mitt i detta kaos så får jag ett samtal att pappa ligger inne på sjukhuset eftersom han fått ordentligt ont i hjärtat med strålning ut i vänsterarmen...

Ja, dagen kunde kort och gott varit bättre!!

Dock måste jag få säga vilka underbara och omtänksamma jobbarkompisar jag har. Dom är underbara allihopa!! Ni har gjort ett super bra jobb idag och tack för allt stöd & hjälp idag!

Nu ska jag bara "vara" en stund innan det är dags att krypa i säng. I morgon blir det nog en bättre dag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis på födelsedagen! Håller tummarna att din pappa snart mår bättre!

Len sa...

Hoppas din pappa mår bättre snart!