lördag 28 november 2009

Vilken helgkänsla?

En av nackdelarna med mitt jobb är att man jobbar så förbaskat mycket helger!
Det är så trist att behöva gå till jobbet då dom flesta är lediga. Alla ser så där löjligt lyckliga ut en fredag eftermiddag. Medans man själv traskar TILL jobbet istället för FRÅN.....

Men men, jag ska inte vara bitter för det. För snart är helgen över och då är jag ledig! :-D

Annars här hemma så har vi fortsatt med att inreda. Det är så roligt...men ack så dyrt!

Igår såg vi en film när barnen hade somnat för natten. Twilight hette den. Och den handlade i korta drag om en tonårstjej som blir kär i en vampyr. Jag hade verkligen inte så stora förhoppningar om den innan. Men jag blev positivt överraskad! Den var kanonbra! En riktig "tjejfilm"!

Dags att ordna lite lunch!

Inga kommentarer: