måndag 2 november 2009

Kommentera mera!

Jag bloggar inte för att få kommentarer på det jag skriver. Men med handen på hjärtat så måste jag medge att det skulle vara trevligt med lite fler kommentarer och feedback.
Enligt besöksloggen så har jag ibland upp mot 100 besökare/dag. Vilka är ni?! *nyfiken i en strut som jag är* :-D
Jag vet att det är många av mina vänner som läser denna blogg. Men det är oftast bara Helene och Sandra som lämnar ett litet avtryck.
Så kom igen nu vänner, bekanta och alla andra som läser bloggen. Släng in en kommentar vet ja! :-)

3 kommentarer:

Len sa...

jaa det är faktiskt kul med kommentarer!! Absolut!

Sandra sa...

Klart de är trevligt med kommentarer :-)
Är ni friska nu, barnen ser iaf ut att va de på bilden!

Sandra sa...

Sandra: Ja, barnen är så gott som friska. Elias är bara lite snorig nu. Så skönt!