onsdag 27 februari 2013

Lite ditt och datt...

Då var det Onsdag då. Man hinner knappt reagera så har redan halva arbetsveckan passerat.
Nu börjar jag se fram emot helgen och de aktiviteter som är inplanerade.
På Lördag så ska jag och Magnus åka till Lycksele på bröllop. Magnus lillebror Christoffer och hans Emelie skall gifta sig på Lördag.
Det ska bli roligt, det var länge sedan jag var på bröllop! :-)

Igår var jag på PowerBox på Tenton. Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i både mage och armar idag. Det var grymt jobbigt. Inte så himla roligt i min mening...men det var roligt med lite variation till min övriga träning. Den mesta av tiden så slog vi mot säckar, och det går ju bra. Men i början av träningen så "slog" vi mot varandra och det känner jag mig inte så fullt så bekväm med då jag är så rädd och råka slå till personen i ansiktet istället för på handskarna....
Dock så vållar väl inte mina slag så stor skada....men känslan liksom. Och hon jag tränande mest med igår hade dessutom glasögon. Och hur bra skulle det kännas att ha sönder dem...???

Inga kommentarer: